tisdag 28 april 2009

Tisdag.

Idag har jag känt mig lite nyttig, har gjort massor här hemma :)
Har tillbringat eftermiddagen med Marica, vi har fikat och varit ute och gått, var över till Lola och Björn och kika på deras nya lilla valp, sååå himla söt!
Var sugen på en till vovve :)
Sen så har jag självklart kikat på Desterate Housewife! Love it! Jag längtar verkligen tills det blir tisdag igen så att jag kan mysa framför tv:n.
Marica har varit så snäll och hållt mig sällskap när jag har känt mig så ensam, tack så mycket sis!

Pratade med Elin nyss, hon är i Skövde hos Jonas, det var tydligen en grävling som jagade henne när hon ringde :D
Hmmm . . . grävling mitt inne i Skövde, undra vad den hade för sig där :)
Hennes kanin dog idag :(
Tänker på dig gumman, usch hämskt när man älskar någon så mycket försvinner för en.
Men får hoppas att han har det bra nu, han har haft det väldigt bra hittills i alla fall.

Imorgon kommer Marcus hem! Längtar efter min bubbe, har saknat han!
Ska ta och ringa till han nu, sen blir det sängen, ska upp tidigt imorgon och gå till vårdcentralen, usch känns som jag jämt är där nu, bara en massa fel på mig . . . men men det blir väl bra så småningom.

Sov så gott everyone!

1 kommentar: