torsdag 9 april 2009

Skärtorsdagen.

Jag ska väl ta och skriva lite om vad som hände igår. På eftermiddagen åkte vi till min syster i vbg och hälsade på lite, det bjöds på lite glass och björnbär. Smaskens!

Vi åkte därifrån runt 20.00 och drog vidare till Lilla edet, släppte av hunden hos Marcus föräldrar och begav oss till Sebastian Dove som bor på Ström, SHIT asså vad länge sedan man träffa han! Tänkte inte på det innan, men när jag såg han så tänkte jag efter, och jävlar det var ju fan över tre år sedan jag såg han sist! Likaså Daniel som också var hos Dove, dom har förändrats en del, men inte så att man inte kände igen dom, men tillräckligt för att märka att det var ett tag sen man sågs.
Vi var där ett bra tag och hade det jättetrevligt! Trodde att det skulle bli lite stelt men vi prata på om allt möjligt! Det var verkligen kul att träffa dom igen efter så lång tid! Dom har lovat att komma upp nu i sommar till lilla Mockfjärd, då jävlar blir det röj! Dom är lite sugna på snygga tjejer, så det får vi se till att fixa ;)
Någon som är intresserad ? ;)

Sen efter mycket prat och trevligt umgänge, så var vi hem till Marcus föräldrar, hans pappa hade redan hunnit åka till bruket och jobba natt, så vi satt och prata med han mor tills klockan 01.00, sen var det dags för sängen, vi tittade på en film innan vi somnade helt, det var någon som vi hade lånat av Jonas, tror den hete "The machinist", det var lite tråkigt att det stod på baksidan att den var i samma klass som "Fight Club" så man förstod ju att det skulle vara lite scitzo, men annars var den väl helt okej.
Idag har vi inte gjort så mycket, var ute på långpromenad innan frukost, sen pratade vi lite med Marcus far, åt pizza, busade med hunden, och åkte till slut hem till min far.
Det har varit lite smågnabb mellan mina systrar, och pappa har varit lite sur, men han är väldigt trött säkert, men det är inte kul när det blir tjafs. . .
Hörde att Marcus bror ska fira finska nationaldagen idag, skärtorsdan :)
Så ha en fortsatt bra Skärtorsdag !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar