onsdag 22 april 2009

Jag har varit med på MTV ;D

Ha ha inte riktigt kanske ;P
Men mitt namn i alla fall.
Evve och Robert kom förbi typ vid 23 tiden
Och då så satte vi på MTV och där fanns ju
så att man kan skicka sms och få svar på om
man stämmer ihop med sin partner,
lite fjortisvarning, men det var en otroligt kul grej,
skratta ju så jag trodde jag skulle dö :D



88% Wow det måste vara kärlek ;P

Hmm, vill nog inte veta riktigt vart den tungan har varit ;P

Hehe jaaa sexberoendet stämmer i alla fall :)


Evve får sluta vara kinky så Robert har någon chans att hinna få av sig byxorna innan det är kört ;P


Dagens flumgrej, nu är det läggdags
känner jag, så natti natti på er !

1 kommentar:

  1. Haha så jävla bäst, roligt var det även fast det är lite fjortisvarning som du säger. Men man ska ju vara ung så länge man kan så ;)

    SvaraRadera