torsdag 23 april 2009

Stegräknare.

Puh, nu har man kommit hem från en långpromenad med Marcus och Elin, så varmt och skönt det är ute :)
Har haft stegräknaren på mig sen jag gick upp och har nu gått 13 332 steg och 10 000 steg är vad man ska gå varje dag, så jag ligger bra till just nu :)
Ska snart med Evve och ut och gå med hästarna så blir ytligare några steg, känner mig verkligen nyttig idag :) Plus att jag passa på att köpa ett ak kort till mig så sen ska jag och Marcus iväg och styrketräna och basta, ska bli jätteskönt! Hoppas att det håller i sig nu så att jag fortsätter att vara lika aktiv. Ska börja lite lugnt idag och öka lite för varje gång. Man bränner ju så himla mycket kalorier när man styrketränar.
En som jag jobba med förut började styrketräna, och hon var ganska så mullig och bara efter ett par veckor hade hon rasat i vikt så hon fick lov att köpa en helt ny garderob, hon fortsatte att träna och gick ner ännu mer och fick köpa nya kläder igen!
Jag var med henne och träna en gång och det var inte alls mycket som hon gjorde, så får hoppas att jag går ner i vikt jag med :)

Nu ska jag ta en kopp te och sätta mig på balkongen och njuta av det fina vädret innan jag drar till stallet :)

Ha en superbra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar