måndag 6 april 2009

Möte.

Nu har jag kommit hem från Borlänge, har varit på personal möte. Och det var som väntat väldigt jobbigt. Men det var skönt att få allt klart för sig vad som kommer att ske och vad som har hänt mm.

Så nu är jag arbetslös från och med den 17:de, så nu får jag ta och fundera på vad jag vill göra fram över, ska ta och rannsaka mig själv och fundera på vad jag vill göra.

Något som är jobbigt är att våran katt Pojken har fått urinvägsinfektion igen, och vi hade planerat att åka ner till pappa i veckan, så får väl se hur det blir nu då. Försöker att få tag på han med får inget svar.

Ska strax åka och äta hos Elin, hon sov för övrigt här i natt igen :)
Men ska försöka få tag på min käre far nu så om vi vet om vi kan åka ner eller inte.

Ha det gött så länge !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar