tisdag 28 april 2009

Fikat.




Så nu har jag kommit hem från mamma, vi har fikat lite på altan och bara haft det mysigt :)
Har hunnit betala lite räkningar och släng en massa skräp och pantat lite flaskor. Skönt att ha fått det gjort. Nu sitter jag här med en kopp te och väntar på att bli lite piggare så att jag kan städa undan lite tills Marcus kommer hem :)

Hitta en riktigt rolig sida "tjuvlyssnat.se" vissa saker var riktigt roliga :D

Här är några av dom som finns.

Café, Växjö

En kvinna och en man, båda ~50, och deras dotter ~14 pratar om dotterns matematiksvårigheter.
Mamman (näsvist): Ja, vi kanske skulle få ta och skicka dig på summercamp?
Dottern (kaxigt): Vi kanske skulle kunna få ta och skicka dig på fatcamp?
Pappan börjar gapskratta men efter en blick från mamman tystnar han snabbt.
Pappan (till dottern): Men Emma då…


Utanför Willy's i Borlänge

Ett gäng emokids ~14 bråkar utanför Willy's.
Tjej: Men du besökte ju inte ens mig när jag var på psyket!
Kille: Men jag gör det nästa gång!


Omklädningsrum på gym, Arvika

Två herrar ~60 kommer ut från bastun.
Herre 1 (suckar): Det var väldigt varmt i bastun idag.
Herre 2: Ja, och jag blev väldigt sugen på korv när jag satt där inne. Det skulle inte vara fel med en grillad på Select nu, med räksallad på.

;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar