onsdag 1 april 2009

1 April.


Idag är det första april, gick och la mig efter att jag jobbat natt. Kändes väldigt tråkigt att lägga sig när det var hur varmt som helst ute ! Men jag fick ta del av solen och värmen när jag gick upp sen, Marcus gjorde i ordning lite te till mig och så satte vi oss på balkongen och bara njöt av det fina vädret :)

Sen så efter att jag hade piggnat till lite så gick vi på en promenad hem till Elin, det märktes även att Chicko gillade det fina vädret, han strosade runt och luktade på allt som hade kommit fram ur snön :)
När vi var framme hos Elin så var Fia också där med Fiffi, så Chicko fick leka en liten stund med sin mamma.

Det var skönt att sitta och prata lite skit och bara ha det trevligt en stund, sen så bar det av hemåt. Marcus var väldigt hungrig, så fick göra lite mat åt min prins :)
det fick bli fläskkarre med potatis, beasås och lite kokta grönsaker. Det var faktiskt hemskt gott !

Marica och Håkan var över en stund innan hon skulle klippa Håkans farmor, alltid trevligt när dom kikar förbi :)
Sen kom även Elin förbi och kolla på hockey. Blev att vi tittade på "Fråga Olle" och "Playboys Mansion". Måste bara säga att jag tycker att Bridget är så himla gullig och söt tjej, gillar henne bäst av Heffs tjejer :)

Har börjat sticka lite nu också, håller på med en babyfilt :)
Hoppas att den blir bra, har inte riktigt bestämt mig men tänkte att om den blir bra så ska jag ge den till Cajsa som nyligen blivit mamma till en liten tös :)
Så får hoppas att den blir bra så att jag får ge henne den, lägger upp en bild på den sen när den blir klar :)

Och i vanlig ordning så är det dags att dricka en kopp te och mysa framför tv:n en stund innan man kryper under täcket tillsammans med min bubbe ;)


Godnatt och sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar