tisdag 28 april 2009

Godmorgon!

Gick upp typ 06.40 och följde Marica till bussen. Det känns ju lite jobbigt att gå upp, men det är verkligen värt det! Man blir så mycket piggare under resten av dagen.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, Marcus har inte vart hemma sen i Söndags, tänkte att jag skulle bli väldigt ensam när Marcus åkte tilll Lilla Edet, Elin åkte till Skövde, Evve åker utomlands och Marica går i skolan. Men hittills har det faktiskt gått bra :) Marica och Evve har varit här mycket, fast egentligen blir det första ensama dag idag för Marica car hemma igår från skolan. Så får väl se vad jag hittar på för något, kanske ringer mamma och fråga om hon vill fika.

Sen ska jag städa en massa och göra lite andra nyttiga grejer, så tiden kommer nog gå ganska så fort, sen sitter jag ju ganska mycket här :)

Nu ska jag slänga i mig lite frukost!

Ha en bra morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar