tisdag 21 april 2009

Migrän.

Gick upp tidigt idag, var riktigt skönt faktiskt, har inte gjort det på länge nu, tur att Marica ringer och får upp mig :)
Sen har jag haft migrän i stort sett hela dagen, så himla jobbigt! Fattar inte, det är alltid när jag ska på ljusparty! Förstår inte. . .
Köpte i alla fall någon olja som man kan ha i arombrännare, Honungsmelonlukt :)
Har verkligen inte orkat skriva något idag, blir väl så när man har migrän.
Marica hade väldigt god fika idag! Kladdkaka med glass och vindruvor, smaskens!

Kom hem nyss från Elin, var och hälsa på henne en snabbis och tog en kopp te, har inte sett henne sen i lördags, och det är lite ovanligt, brukar ju träffa henne varje dag ju :)
Oh, så himla vidrigt det lukta när vi kom hem! Stank verkligen skit! Sen så såg vi att det var kattbajs på en handduk i badrummet! Blev faktiskt väldigt förvånad, katterna har aldrig gjort något inne förut . . men men någon gång måste väl vara den första.

Nu ska jag och Marcus mysa lite framför tv:n innan det blir sängen. Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och ringa en florist om en blomma till Andreas begravning på fredag. Usch kommer att bli jobbigt, gillar verkligen inte begravningar. . . men blir skönt att få säga hej då till han, men nu ska jag gå, Marcus vill mysa lite ;)

Sov så gott allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar