lördag 18 april 2009

Igår.

Igår så var det ingen kul dag för min lilla Marcus, han mådde inge bra alls :(
Fick pyssla om han så gott jag kunde, vill inte vara för nära heller utifall man blir sjuk själv.
Köpte lite yoghurt till han för han åt nästan inget alls, men yoghurten var ju lätt att äta så då fick han ju i sig lite i alla fall.

Senare på kvällen mådde inte jag så bra men vet inte om det var för att jag var trött eller nått, men det har inte gott över än, mår ju inte jättedåligt, men känner mig slö och tung.

Åt pizza och kollade på talang med syrran och Håkan igår, det var mysigt! Sen åkte vi till Elin och umgicks lite med hon och Evve, efter ett tag kom Bingen och Emil Larsen dit. Sen fick vi veta att han som höll på att köra över folk i Mockfjärd med fyrhjulingen för något år sen, nu hade åkt fast för att ha haft sex och ofredat sina barn! Det bröt ut en ganska livlig diskution. Jag sa "Å han tyckte jag synd om! " Marica kollade på mig och utbrast " Tyckte du synd om HAN??!!" Jag tänkte mest på att det inte hade behövft gå så långt som det gjorde, det var väldigt många emot han, och det var inte konstigt att han flippade ut, han försökt ta sig därifrån flera gånger men det var alltid någon som drog av han när han försökte sitta upp på fyrhjulingen så han kunde inte komma därifrån. Han sa att han ville ha sin sons mössa sen skulle han ge sig av men kom aldrig därifrån på grund av att alla drog, slog och pucklade på han ganska mycket. Men hade jag vettat på vad jag vet nu, hade han nog inte kommit därifrån levande! Och speciellt om de som var där hade vettat, då skulle det nog inte vara mycket kvar av han! Jag blir så otroligt äcklad av pedofiler och att de dessutom utnytjar deras egna barn! Fy fan säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar