söndag 5 april 2009

Gårdagens händelser.

Igår var jag och Marcus till Borlänge. Passade på att ringa Anna, tänkte att det skulle vara skönt att prata lite med henne efter allt som har hänt, så jag ringde och hon beskrev vägen vart hon hade flyttat. Hon hade inte riktigt fått ordning än, va lite små stökigt :) Men det kommer att bli jättefint när allt är klart :)
Det var skönt att prata av sig lite, så vi pratade en stund, sen gick jag och mötte Marcus som skulle hämta mig. Sa hej då till Anna men vi ska synas på måndag igen så det blir ganska snart som vi träffas igen i alla fall. Hörde sen att någon hade dött i en brandolycka på Bullermyren i någon lägenhet, usch sånt är hemskt tycker jag.

Stefan från jobbet ringde mig sen och frågade hur det var med mig, han är så otroligt söt och omtänksam, vi pratade en bra stund om allt som hade hänt. Men det är svårt att förstå att Andreas har gått bort, jag kan inte riktigt få in det.

Marcus och jag fortsatte våran tur till Borlänge, vi handlade det vi behövde och sen gav vi oss av hemåt. När vi kom hem så tog vi det lugnt ett tag, sedan blev jag till att må riktigt dåligt, fick ont i huvudet, ögat och magen, vet inte vad som hände. Var egentligen meningen att vi skulle åkt till Alle som hade fest, men det blev inte av. Istället tog jag det lugnt i några timmar sen kom Marica och frågade om vi skulle med till slogbon ( vet inte riktigt hur det stavas ) Andreas Eriksson hade haft lite fest hos sig, och sen hade dom dragit ner dit. Tänkte att det kunde vara skönt med lite luft så vi promenerade ner dit och stannade ett tag. Det var rikigt mysigt, dom hade gjort upp eld , drack öl, sjöng och berättade historier. Det var skönt att få skingra tankarna lite från det som hänt. Gick hem vid 01.00 för jag började känna mig rikitgt trött och hade fått mer ont i huvudet.

Så jag och Marcus gick hem och väl hemma så gick Marcus ut med Chicko, och jag gjorde iordning mig lite inför kvällen. Både jag och Marcus har börjat läsa innan vi går och lägger oss och det är rikigt mysigt :)

Nä nu är klockan 12. 10 nu är det dags att jag går och väcker min lilla plutt :)


See ya !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar