söndag 19 april 2009

Mys, Backspegel, Spöke.

Igår kväll så hade jag och Marcus lite mys, hade egentligen velat festa men Marcus mådde inge bra så var hemma med han :)
Sen var man chaufför till syrran och Co, dom skulle till Alex som fyllde 20, gick in och hälsa lite på folket när jag ändå var där. Ojojoj vad folk det var! Och Elin hade ner bakspegeln i bilen, ska gå ut och se om jag kan laga den sen, var för mörkt igår så man såg ju inte riktigt vad man gjorde.
Pratade med Vickan igår om en bild som Bärry hade tagit på henne, i bakgrunden var ett ansikte som Bärry trodde var hans döda farmor, läskigt!

Nu ska jag ta och försöka städa och göra det fint här hemma hade jag tänkt, men först ska jag ut i bilen och kolla backspegeln :)

Ha det så bra!

1 kommentar:

  1. Taack så mycket för att du skjutsade oss :) ska vi se lite film o mysa ikväll ? wieeee

    SvaraRadera