onsdag 11 mars 2009

Träningsvärk.

Oh herregud ! Trodde inte att jag skulle få sådan träningsvärk, men det fick jag.
Måste säga att filmen var lätt att träna till och det kändes bra efteråt.
Och idag känns det verkligen bra när man har fått lite träningsvärk, då känns det i alla fall som att man gör något. Kan nog inte träna idag till Carmen, det får inte bli för mycket på en gång tar imorgon igen. Ikväll ska jag ändå rida så jag får lite träning där.
Måste ju testa alla filmerna, men jag vet inte hur jag ska göra , om det kanske är bäst att ta första filmen tills den verkligen sitter och att man behärskar alla rörelserna, eller om man ska blanda lite så att man inte tröttnar.
Aja får tänka på det tills imorgon.


Strip your way to fitness!

1 kommentar:

  1. Nu är jag hemma igen ifall du vill prata. Men jag har inga pengar på mobilen så det är ingen idé å skicka nå sms, så om du skriver och jag inte svarar så är det inte för att vara otrevlig. Hoppas att du inte är allt för sur för jag menade som sagt inget illa, var mest bara ett missförstånd.
    Ps. penisringar är skojj ;P

    SvaraRadera