måndag 23 mars 2009

Natti Natti.


Idag har jag, Marica och Marcus varit hos Elin och fikat lite, det var mysigt! Och hemskt goda bullar ;)
Sen kom Evve förbi sen sväng innan hon drog vidare till Vansbro, kul att se henne också :)
Folk har visst inte kunnat få tag på mig något vidare idag, såg sen att min mobil var slut på batteri, laddar den nu iaf :)
Nu ska jag ta och dra mig till sängs och kolla lite på Scrubs innan jag somnar. Ska bara borsta tänderna innan. Inte bra om man glömmer det, då kommer tandmonstret :)
Känner att jag svamlar en massa så nu får det räcka ;D

Natti natti!

3 kommentarer:

  1. okej, då vet jag.

    SvaraRadera
  2. sv: det kostar ingenting. Det är en fotoklubb som har den där mamma är medlem ^^

    SvaraRadera
  3. sv;helgjobb är segt faktiskt =/ vad jobbar du med?

    haha, de är både och; stort paket o minitv. =)

    SvaraRadera