tisdag 17 mars 2009

Spontanresa.


I helgen for jag och Elin till Skövde för att festa lite, Elin frågade på lördagen om vi skulle åka ner samma dag. Var inte beredd på något så spontant men det ångrar jag inte! Kul att vara lite spontan ibland :)
När vi kom fram så festa killarna för fullt, byte om och tog på lite smink och så var det att håva i sig drinken man fick, och sedan var det att ta taxi in till Husaren inne i Skövde.
Stort var det och mycket folk, hade riktigt trevligt faktiskt. Men trött och hungrig var jag så det resulterade till en snabb fylla och sedan spy i någon buske :)

Dagen efter ringde min far och frågade vad jag gjorde, hade tänkt att jag skulle överraska han genom att bara ta och åka dit utan att ringa, men råkade försäga mig lite och sa att jag var i Skövde.
Han blev ju överlycklig :)
Så jag satte mig i bilen och spenderade dagen med min käre far, det är alltid lika kul att träffa han. Vi pratade om allt möjligt och så bjöds det på lite mat, sen var det dags att åka tillbaka igen, det är så svårt att åka därifrån för man vill inte åka i från han. Saknar han redan, älskar han så himla mycket!
Väl framme i Skövde såg vi på Beck och åt chips.
Tänkte att vi kanske skulle åkt tillbaka till Dalarna på kvällen men Elin var lite trött så det blev att vi åkte på Måndagen.

Väl hemma så var det bara att kasta sig in i bilen och åka till jobbet. Var skönt att börja jobba nu efter en lång sjukskrivning.
Så har jobbat i dag, och imorgon blir det att jobba heldag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar