lördag 28 mars 2009

Lördag.


Idag har det varit en väldigt lugn dag, Elin och Jonas kom förbi för att kolla på hockey.
Sen så åkte jag, Marcus, Elin, Jonas, Marica och Håkan till andra sidan älven och åt på Mockfjärds Restaurang och Pizzeria. Beställde Adana kebab till mig, den var riktigt god och stark var den, precis som jag vill ha det ;)

Sen var det dags att släcka lyset, man måste ju bidra lite till projektet :) Så vi släckte och gick över till Håkan och Marica och kollade på Robinsson, bättre att titta på en tv istället för två stycken ;)
Tyckte för övrigt att Christian skulle åkt, han verkade vara så dryg men det får man väl se i de kommande avsnitten. Han kanske inte alls är så som han verkar.

Sen tjöta vi mest och titta lite på tv. Micke kom förbi senare också, efter en stund så gick jag och Marcus hem och släppte ut hundarna, har ställt om klockan nu så att jag inte kommer försent till jobbet imorgon, börjar klockan 7.
Sist det var att man skulle flytta fram klockan så glömde jag helt bort det och kom försent, inte lyckat direkt. Men sånt händer ibland :)

Så nu är det dags att krypa till kojs så att jag orkar upp imorgon!
Sov så gott och ha en fortsatt bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar