tisdag 17 mars 2009

Jessica.

Såg att min lillasyster som är 10 år hade gjort ett test om mig, så var tvungen att lägga upp det så man har ett litet minne av det :)


Skriv ner vilken vän du valde: Veronica jarl
Du ska vara helt ärlig när du svarar på de här frågorna.

när träffades ni sist? för några dgr sen
hur nära är ni varandra: som otroliga syskon<3
är detta din närmsta vän: ja,, en utav dom ja
har ni många minnen ihop? jaaa dt kn man sga
litar du på henne? jaa
hur länge har ni känt varandra? sen 98
hur ofta träffas ni? ganska ofta<3
har ni varit utomlands tillsammans? nepp.. men kanske snart
har ni festat tillsammans? haha , klart ;)
hur gammal är hon? 22
har du sett henne gråta? jaaa
har du sett hon vara riktigt arg? aa kan man väl säga<3
vad skulle du göra om denna personen dog? följa med upp te himlen
har du sagt "Jag älskar dig" till denna personen? jojjomen
brukar ni skratta tillsammans? alltid<3
är du redo att offra ditt liv för denna personen? jaa
har du varit svartsjuk på denna personen? aa

Följ min blogg med bloglovin

3 kommentarer:

  1. Tackar för kommentaren. Du får gärna besöka mig igen. Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack :) du har också en väldigt fin blogg :P

    SvaraRadera