tisdag 10 mars 2009

Helgen.

Här kommer en summering av helgens händelser.
I lördags kom Marcus föräldrar på kvällen, det är kul för Marcus att dom kommer, han blir så glad då :)
Det blev att vi kolla på Melodifestivalen, och jag måste bara säga att va fan va det för låt som gick vidare? Caroline af Ugglas låt var hemskt dålig! När hon skulle upp på scen skratta både jag och Marcus och sa " Den här låten kommer ju inte att gå vidare ", men visst gjorde den det!
Själv tyckte jag att Star Pilots låt var mycket bättre. Och sen juryns val av låt var väl inte så bra heller, att skicka någon som sjunger på grekiska. Hmm aja tyckte då att Amys låt var klart mycket bättre i så fall. Sen att dom tror att Ugglas låt kommer att vinna hela Melodifestivalen. . . Usch vill inte ens tänka på det.

I Söndags var det då en bättre dag i alla fall, då var vi på Lager 70 i Insjön, var jättemycket rea! Hitta en klänning som jag gilla väldigt mycket sen en tröja som var väldigt fin. 65:- styck !

Har betalt min mor för Partylite så snart får jag mina ljus ! Man märker ju verkligen att det är skillnad på doftljus. Har blivit helt beroende av Partylites produkter. Och det märks, plånboken blir mindre och mindre. Men vad det är värt det!

Idag ska vi åka till Borlänge och handla lite, Marcus föräldrar vill så gärna till Dollarstore. Eller ja det är väl mest hans mamma :)

Ska ta en snabb dusch sen är det dags att åka.

Ha det bra så länge !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar