lördag 28 mars 2009

Bakis.

Vaknade typ för en timme sedan, lite smått bakis. Var på fest igår, Emma och Evve hade 20 års fest. Jag måste haft kul för jag kommer inte ihåg något ;)
Har lite luckor när man försöker tänka på igår, hmm inte lätt :)
Det kommer nog flera flashback sen skulle jag tro :P

Det första jag tänkte på när jag vakna va "Blåbärsmuffins", kunde inte släppa den tanken så jag ställde mig och baka lite muffins, tur att jag hade allt hemma , hade inte orkat gå till affären!
Så nu är dom nog snart klara, så nu ska jag vänta på Marcus som är ut med hundarna så att vi kan hugga oss in på muffinsarna *mums*

Har satt på te så lär nog gå och se till det.
Ha det så bra så länge, skriver lite senare om jag kommer på något kul som hände igår ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar