torsdag 26 mars 2009

Få honom att smälta....


Förförarknep… ”Det är galet sexigt när en tjej verkligen hånglar upp mig, liksom djuriskt. Som att hon inte kan få nog och bara vill slita av mig kläderna. Jag kan bli alldeles paff bara för att hon vill ha mig så mycket. Det är både smickrande och som sagt, jävligt sexigt.” – Erik, 29

Förspel… ”Det är skönt när hon först runkar av mig mjukt, och sedan fortsätter med lite tuffare tag. Samtidigt kan hon kupa handen kring min pung. Den kombinationen är oslagbar!” – Paul, 31

Oralsex…
”Jag blir kåt när min tjej är kåt, och därför gillar jag 69:an bäst. Då kan vi slicka och kyssa varandra samtidigt eller turas om att göra det. Sen är det enkelt att bara vrida på huvudet lite och då kunna se den andre.” – John, 26

Ställning… ”Jag gillar missionären med en kudde under hennes rumpa, eftersom den gör att jag kan komma in i henne riktigt djupt. Om hon dessutom höjer benen högt upp i luften samtidigt, då kan jag komma hur lätt som helst.” – Jonas, 35

När han kommer…
”Jag gillar när hon klämmer åt sina ben runt mig och spänner till runt min, eh…ja du vet. Det blir en så intensiv känsla som gör att jag bara inte kan hålla mig från att komma. Bäst är om hon samtidigt kan komma åt att smeka sig själv. Jag älskar att se henne njuta och det samtidigt som det är så skönt för mig gör det hela tusen gånger bättre.” – Christoffer, 27

Efter sex… ”Efter att vi är klara vill jag bara ligga tyst och kramas. Helst av allt vill jag inte att vi ska säga något utan typ bara lyssna på Jeff Buckley eller något. Töntigt, jag vet. Men det är grymt mysigt.” – Johan, 25

Källa http://www.cosmopolitan.se/karlek/sex/2009/02/05/fa-honom-att-smalta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar