fredag 13 november 2009

Nyvaken.



Ja då har man vaknat till liv lite iaf , igår va jag och provjobba på tacobar.
Kommer ihåg när jag sluta på tre älgar att jag ALDRIG mer skulle jobba i restaurang , men igår när jag var där så var det så skönt att få träffa folk och att få slita lite :)
Kommer nog att trivas hur bra som helst där !
Fast det blir ju inte så mycket eftersom att det bara är extra som jag kommer att få hoppa in , men bättre än inget :)
Ska tillbaka dit på tisdag och jobba lite :)
Och idag ska jag till falun och slita lite där med , oh va jag trivs där !
Så himla härligt folk som jobbar där !
:)
Nu ska jag ta och väcka älsklingen min så vi kan äta lite frukost innan jag far iväg till jobbet ,
ska jobba dygn så kommer inte hem förens imorgon.
Så gäller att ta vara på den lilla tid som är kvar (:



1 kommentar: