söndag 8 november 2009

Hem ljuva hem.

Nu är man tillbaka till dalarna efter en snabbvisit i Lilla edet.
Har hämtat däck till min bil hos min far , för de förra va fel !
Så himla typiskt !
Men men denna gång blev det rätt i alla fall.
Vi har haft en riktig myshelg , har tagit långpromenader och myst med marcus familj.
Det snöade en väldans massa när vi först skulle ner men nu när vi kom tillbaka var det inget kvar.
Lite tråkigt faktiskt , det är ju så himla mysigt när det är en massa snö (:
Vi har hälsat på jonas i skövde också , alltid lika trevligt !
Han hade sin kompis där när vi kom , jerker.
Blev så himla paff först när han skulle säga något till elin , trodde till 100% att det var jonas som tala till henne så blev gött paff när jag såg att det var jerker !
Dom låter så otroligt lika !
Blir väl så när man inte har hört den dialekten , då låter väl alla lika :)
Men ändå !
:D

Stackars jerker såg ju vettskrämd ut när jag fråga om det var han som pratade :D
Man verkligen såg hur han tänkte "sa jag något fel nu ?? "
Var ju första gången som vi träffa han.
Men en riktigt trevlig grabb , alla från skövde verkar va så härliga :)
tummen upp för det !
Tack för kaffet också jonas !

Men nu är det då skönt att va hemma och få sova i sin egna säng.
Vi ska strax kolla lite på family guy , så himla sjuk serie !
love it !

:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar