måndag 16 november 2009

Bloggar.


Jag har kommit fram till att jag älskar att läsa bloggar :)
Har inte tänkt så mycket på vad det är jag kollar på när jag sitter vid datorn , men slog mig nu att det enda jag kollar är bloggar och facbook :D
Marcus har blitt galen på mig flera gånger för att jag sitter så mycket vid datorn , kanske dags att trappa ner lite med det då kanske :P
Men det är ju så kul !
Kommer bli svårt att sluta , tiss ;D
Ja men nu har man kommit hem iaf efter en hel helgs jobbande , är så skönt att få jobba lite !
Man uppskattar så mycket mer att vara ledig när man väl är det.
Så idag har jag planerat in i minsta detalj vad som ska ske , bara softa :P
Nja eller ja egentligen vill jag det men blir så himla rastlös av att bara ta det lugnt , men känner samtidigt att det skulle vara skönt också.
Kanske ska börja planera julklappar och städa (som vanligt)
Så himla tråkigt att städa , men har man en hund som fäller som 20 stycken så måste man städa , vi skurar och dammsuger varje dag !
Så himla tråkigt att behöva lägga tid på något som är så tråkigt !
Men men . . .
Nu har jag druckit upp mitt kaffe så ska la ta och g öra något nyttigt , marcus ligger fortfarande i sängen , han kollar på något bakom scenerna till sällskapsresan.
Boring !
Nää men om man ska ta och sätta lite fart nu då (;
Svårt att slita mig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar