onsdag 4 november 2009

Godmorning Cupcakes.


Har varit riktigt duktig den senaste tiden , har gått upp vid 6 varje dag nu :)
Hur härligt som helst , först äter vi lite frukost sedan sitter vi med en kopp kaffe och kollar på vakna med the voice :)
Idag ska jag köpa aftonbladet så man kan köpa mickeal jacksons skiva :)
Vet att jag har haft dom förut men alla mina skivor försvann i flytten för tre år sen.
Så får köpa dom igen nu då ;)
Vi var ju och såg bion this is it , den var faktiskt värd att se ,
det hade blivit en otroligt grym konsert !
but but thats life . . .
Ska ta och vara lite duktig idag hade jag tänkt , ska försöka städa och plocka lite innan marcus kommer hem från jobbet , får se om de från clas ohlson ringer idag då , var på arbetsintervju för ett par dagar sen, om jag får jobbet kommer jag att jobba på centrallagret.
Vill verkligen ha jobbet ! !
Men guud va nervös jag var då när jag väl satt i väntrummet innan intervjun , det bara välde in folk som också skulle intervjuas , och när dom ropade in mig så sa dom att dom skulle intervjua folk hela dagen , så får la se hur det går då . . .
Har ju ikngen direkt erfarenhet , men jag håller tummarna iaf !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar