tisdag 10 november 2009

Lunch.

Då så har jag och syster lunchat och druckit lite kaffe.
Men nu så har hon åkt tillbaka till salongen , så nu är jag ensam kvar med mina dryga djur :P
Tidningen skulle komma och göra en liten intervju med dom.
Hoppas det går bra :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu , egentligen ska jag väl fortsätta med att städa men känner att jag börjar få mensvärk , hoppas att det inte blir så där jobbigt som jag brukar få , då kan jag inte gå och inget annat heller för den delen , inget brukar hjälpa , har testat alla möjliga smärtstillande men inget tycks hjälpa :(
Men har tagit en ipren nu så får hoppas att det inte blir så jobbigt.
Grannen min har flyttat nu också kom jag på precis , vi gick inte alltid ihop , men hon var väldigt trevlig när hon vela sätta den sidan till , så nu när hon är borta så känns det lite tomt faktiskt. Men man kanske ser henne någon mer gång.
Ska försöka plocka lite nu tror jag , har gjort klart en beställning som ska iväg nu med.
Så lär ta och åka till ica sen och lägga det på posten.
Idag är det desperate housewife ! !
Oh vad jag har längtat !
Tycker 1 vecka går såååå segt !
Men nu är det äntligen tisdag , mj skiva kommer med aftonbladet idag med så lär ta och köpa den (:
Mycket roligt idag !
Nä men nu ska jag sluta svamla och sätta lite fart :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar