fredag 20 november 2009

Lunch på Hea.


Nu har man kommit hem efter en supergod lunch på heakrogen , pasta och fläskfile :b
Hade en trevlig stund med marica , monka och elin :)
Fiia kom förbi sen och kolla in maricas och monkas salong , så blev lite mer tjöt ;)
Så nu tillbaka till min vanliga vardag med städning och annat trök.
Men men . . . sånt som måste göras.
Marcus jobbar idag och kommer hem ikväll , min lilla plutt :)
Var förbi på turistbyrån igår för att se hur det gick med mina tilda änglar , hade en kvar , så nu vill dom att jag gör fler.
:)

Så det är något som jag får sätta mig och göra snart också , får skissa lite på hur de ska se ut :)
Vet inte vad jag ska göra i helgen , marcus jobbar så något festande vet jag inte om det blir.
Har hållit mig lugn det sista , har inte festat på hur länge som helst !
Men har inte haft någon större lust heller riktigt , har haft det lugnt och skönt med en massa mys med marcus istället :)
Nä men nu lär jag väl ta och sätta lite fart om det ska bli något gjort , den där tvätthögen blir ju bara större och större :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar