lördag 9 maj 2009

Trött.

Nu är jag verkligen trött, men ska hämta Marcus och Håkan sen när dom vill hem från Bellan.
Har verkligen haft fullt upp idag :)
Marcus har varit superduktig och städat och gjort fint!

Evve och Robert kom förbi, och vi lekte lite med Chicko ute på gården, han blev alldeles slut :)
Sen har vi kollat på film "The Riddle" den var lite intressant faktiskt :)



Sen hade Evve med sig en kvällstidning, där stod det om skräckhuset i dalarna, om barnen som har blivit upphängda i säckar i taket, det visade sig att Robert har bott i det huset, creepy!


Sen hörde jag att någon har blivit mördad i Borlänge, någonstans på bullermyren tror jag visst att det var.
Usch mycket hemskt som händer hela tiden!

1 kommentar:

  1. stackars dig som fick lov att vara vaken o hämta pojkarna :) jag var trött som stryk så jag orkade inte göra dig sällskap , sorry ! :)

    SvaraRadera