söndag 3 maj 2009

Grilla, Badminton och Rambo.

Idag har det varit en bra dag! För det första vaknade jag upp och var inte ett dugg bakis, kändes inte att jag hade festat alls fast att jag var hur kalas som helst :)

Sen så har vi grillat idag igen :P
Blev hamburgare den här gången. Mums!
Hur gott som helst!!

Sen blev det badminton som Håkan och Marica har, både nät och fyra racketar.
Det blev många skratt och mycket flum :D
Några snygga vurpar blev det också.
Vi spela två och två och en fick hålla koll på poängen, det var perfekt för då kan man vila lite emellanåt :P
Vi som spela och grilla var jag, Marcus, Marica, Håkan och Elin.
Jonas åkte hem till Skövde så det var lite tråkigt att inte han blev med, men det får vi göra nästa gång han kommer.

Efter några timmar så bar vi av till mig och Marcus får att kika på en film, Rambo IV.
Elin åkte till Fia för att kolla på lite klänningar som hon hade hittat på nätet. Fia skulle upp tidigt och tatuera sig annars hade Elin blivit med. Hoppas att tatueringen det blir bra :)

Nu ska jag och Marcus se något glatt, annars kommer jag inte att kunna sova efter att sett Rambo :P


Godnatt alla söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar