tisdag 19 maj 2009

Godmorgon då.

Har varit lite dålig med uppdatering, kom hem för en stund sen och har ätit frukost. Så sitter nu här med en kopp te och skriver lite :)
Marica kom förbi för en stund sen och ville att jag skulle köra henne till tåget, vilket jag gjorde.
Åkte förbi Evve en sväng innan tåget gick.

Igår så var jag hem till mamma på Partylite, vi hade lite spaparty, shit vad händerna blev babylena efteråt! Ska ta och köpa det nästa gång tänkte jag.
Det blev lite annat kul denna gång, usch pengarna bara flyger iväg när man är där :D
Men det är så fina saker och underbara dofter!
Vann en ny doft där igår också, lime iste!
Ohhh underbartgod!
Sen efter partyt drog jag och Elin på ak och tränade lite :)
Skönt att träna, har världens träningsverk nu!
Strecha inte så bra igår.
Sen vart det mys framför tvn med Sex and the city filmen, den är så himla bra!

Idag vet jag inte vad som händer men det visar sig, vi ska i all fall hem till Håkan och Marica på eftermiddagen och fira att Håkan fyllt år. Men fram tills dess vet jag inte vad jag ska hitta på.

Ska ta och prata med Marcus och fråga vad han vill göra.
Ska söka jobb sen med.

Ha det så gött så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar