onsdag 13 maj 2009

Skattjakt.

Nu har min älskling åkt, saknar han redan!
När jag satte mig vid datorn hittade jag en lapp . . .


Oh skattjakt ! :D


Spännande :)
Sprang till den enda runda matta som vi har
( som också är den enda matta som finns i lägenheten :P
Och där, under mattan i hallen, låg en till lapp!


Kutade upp för trappen och in i köket, letade som en tok!
Men hitta inget, sen kom jag på vinkylen!
Och vips där låg en till lapp :)


Först hittade jag bara dammråttor :)
Sen såg jag i hundburen
som vi vikt ihop och lagt under sängen,
hade en lapp mellan gallren :)


Nu börjar det brännas!


Vad kan det vara i ?
:)
Söta älsklingen då :)


Wiiiee!!!!
Mina älsklings popcorn!!!

Blev riktigt glad ! Så söt han är som vill överraska lite :)
Ringde till han och sa att jag hade hittat skatten :)
Han ville att jag skulle ha något medans han var borta!
ahww!!


4 kommentarer:

  1. Men fyyyyyy vad gulligt :D Åååh :D:D:D

    SvaraRadera
  2. Men shit alltså!! Fy bubblan vad gulligt! :D
    Du är en lyckans ost du ;b

    SvaraRadera
  3. Han är då verkligen påhittig ;b thiih !

    SvaraRadera
  4. Det var kul att läsa igenom det

    SvaraRadera