fredag 22 maj 2009

Torsdag.

Det har varit en seg dag idag, Marcus gick inte upp förens 15.00!
Men han hade i och för sig inte sovit något förra natten, då läste han Änglar och Demoner hela natten tills jag gick upp :)
Så vi har inte gjort så mycket, jag har mest suttit vid datorn.
Sen kom Elin och Jonas, så vi tjöta lite och hade det trevligt.
Gjorde lite IQ test, lite kul och se om dom var något smarta :P

Hörde också att det har inträffat ett mord i Mockfjärd, usch riktigt otäckt!
Det som aldrig händer något här, och när det väl gör det så är det mord.
Usch hemskt!

Över till något roligare, jag, Elin, Marica, Jonas, Håkan och Marcus har varit och sett på Änglar och Demoner på bio, kom hem nyss.
Den var riktigt bra!
Marcus tyckte att boken var mycket bättre, men vissa saker hade dom gjort bättre i filmen.
Jag tyckte ju verkligen att filmen var hur bra som helst, så nu vill jag verkligen läsa boken!
Eftersom att det var mycket som dom tagit bort från boken.

Nu ska vi kika på lite sex and the city innan vi lägger oss.

Hoppas alla har haft en bra dag, hörs imorgon igen!
Då hittar vi säkert på något roligt igen :)

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar