tisdag 19 januari 2010

Tisdag.

Sitter här och lyssnar/tittar på vakna med the voice , är såå himla trött !
Helt slut i hela kroppen , har kanske något att göra med motionsgympan igår :P
Fick med mig både marica och elin , fiia och sofie var också med :)
Roligt när man blir ett gäng och tränar.
Idag då , vad ska man hitta på ?
Marcus har åkt och jobbat och jag sitter här som vanligt med en kopp kaffe och slappar lite ;D
Men känner att jag vill göra något innan man åker iväg till jobbet i eftermiddag.
Igår fick jag gjort en del , var hos elin och drack kaffe , städade och gjorde lite nya ljuspåsar och sen lite träning på de. Så lite effektiv var jag allt ;P
Ska ringa syster och höra om hon vill komma på kaffe
:)

3 kommentarer:

  1. Jag är faktiskt helt okej i kroppen än så länge , har bara jävkligt ont i benen ^^

    SvaraRadera
  2. De var jag inte så pigg på att göra (;

    SvaraRadera
  3. Duktig du är gömman!

    SvaraRadera