måndag 11 januari 2010

Tidig morgon.


Kylig morgon , brr !
Har precis kört marcus till bussen , min skrotbil som bara krånglar hela tiden !
Så min lilla bubbe får lida för de , han tar bussen och jag tar hans bil ;D
Men det är bara för att jag ska längre och det blir så mkt fler byten och grejer så blir bäst så här (:
Usch , men marcus ska kika på den idag när han kommer hem , hoppas det blir bra nu.
Nu känner jag mig mkt bättre iaf så idag blir det att jobba lite :)
Ska bli skönt !
Börjar inte förens 16.00 så vet inte riktigt vad jag ska hitta på fram tills dess. . .
Hmm . .
aja något lär man väl kunna hitta på , eller? (^^,)

4 kommentarer:

  1. tack =) vad gör du ikv då?

    SvaraRadera
  2. Tack,
    hoppas du fått en fin start på veckan.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hahaha, tack så mycket :). Kul, att du förstår mina skämt :). KraM

    SvaraRadera