torsdag 14 januari 2010

Mycket på gång nu.


Igår hade jag fullt upp med att göra en väldans massa ljuspåsar , så var helt slut när jag skulle lägga mig :P
Har beställt mer namnsmycken nu också eftersom allt är snart slut.
Så lär fylla på lagret nu (:
Ska åka och jobba i eftermiddag igen , så ska försöka slänga mig i duschen snart om man klarar av att slita sig härifrån :P
Såg också att jag har fått sålt lite på turistbyrån när jag skulle kolla mina konton , så måste dit någon dag nu och kolla om jag ska göra något mer till dom.
Ska ta med mig lite ljuspåsar då också så de har något mer att sälja ;)
Mkt på gång nu . salong m and m ska ha någon kväll snart med lite olika saker så ska stå där och sälja namnsmycken , så måste förbereda mig lite och göra upp några som redan är klara , de som många har beställt , som tex "carpe diem" och "amor vincit omnia"
och får jag inte sålt dom så kommer jag nog få de sålt på något sätt ädå , kanske tar dom till turistbyrån ;P
nee men nu lär jag lägga på ett koll om jag ska hinna duscha innan jag ska åka.
Ha en fortsatt trevlig dag allihop !!
:)

1 kommentar:

  1. hej, har skrivit till dig på stylesearch :)
    skulle vilja beställa ett smycke om det går! :)
    kram

    SvaraRadera