söndag 10 januari 2010

Bh , ph , misse och gå ner i vikt :P

Ja nu har marcus åkt iväg till jobbet , så då var man ensam igen.
längtar tills han kommer hem igen får då har han med sig en ny BH till mig ;D
Wiihii !!
Jag har för övrigt börjat spara pengar , så nu tänkte jag att jag skulle ta och köpa en ny kamera. Vill ju ha någon som är riktigt bra , någon som rekommenderar en bra kamera ?

______________________

Igår var jag och marica över till fiia och hade lite myspys framför PH XL.
Usch va pinsamma vissa är ! Hahaa :D
Men fatta inte varför annelie inte ställde sig vid kristoffer , då hade ju garanterat Catja åkt hem.
hmm . .

_____________________

Idag kommer de några och kollar på kattungar , får hoppas att dom vill ha någon liten misse :)
Så lär väl ta och städa undan lite , om jag orkar ;P

_____________________

Snart är det sommar , inte riktigt kanske men fort går det tills de blir sommar. Så nu jävlar måste man börja träna så man blir smal till stranden , har en del att ta av :P
Men måste ta tag i mig själv nu , öka i vikt som tusan när jag hade varit tillsammans med marcus ett tag , så mycket myskvällar vi haft så inte så konstigt.
Men nee nu jävlar ska de bli fart på fläsket ! (:

1 kommentar: