söndag 6 december 2009

Rensa.


Håller på för fullt att rensa både i datorn och i skrubben :)
Grejar med bilder till ljuspåsarna och städar efter kattungarna.
Anna ringde förut , så ska jobba imorgon.
Skönt med cash !
Jag och marica ska snart till fiia och dricka lite kaffe.
När älsklingen kommer hem har jag en hel del jobb till han :)
Stackars babe , jobbat hela dagen och sen kommer hem och får jobba lite till !
Men så kan de va ibland , just suck it up !
Känns som jag har så mycket att göra men jag kommer ingenstans , städningen blir aldrig klar , känns som det bara blir värre.
Imorgon ska jag iaf förbi biltema och köpa lådor så vi blir av med lite skit.
Ska även ta och hyra hylla på tulavippan snart igen , men det blir väl efter jul.
Nee nu ska jag nog ta och kila över till fiia :)
See yaa later bitches ! !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar