lördag 5 december 2009

Hemma igen.


Nu är man hemkommen från Lilla edet och Grästorp , jag och marcus åkte ner en snabbis för att fira marcus bror och åka till ullared med marcus föräldrar och handla lite på ullared :P
Handlade en massa julklappar och en hel del till mig ;D
Är sååå nöjd !
Vi var även in på Panduro outlet , där trivdes jag verkligen , guuud va jag handla !!
Det är minst 50 % på grejerna där , me like !

När vi kom hem till marucs på kvällen så flög deras katt på chicko !
Han har aldrig gjort så förut och chicko hade inte gjort något för att reta upp katten heller.
Blev så himla paff !
Han har gjort så mot andreas hund förut men nu var det flera år sedan han gjorde så sist.
Det blev ett väldans liv , och andreas fick gå emellan och sära på dom , det slutade med att andreas fick åka till sjukhuset !
Katten hade hängt fast i armen och klöst och bitit han , och det är ingen liten katt direkt !
Så nu kanske dom ska avliva katten :(
Han är så snäll annars , men eftersom marcus mamma är dagmamma så kan dom inte riskera att katten kanske flyger på barnen.
Får se vad dom gör men jag hoppas att dom löser det på ett annat sätt.
Som tur var gick det bra med chicko , han fick bara några rivsår i ansiktet , men de var bara ytliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar