fredag 2 oktober 2009

Jobb.

Igår kväll kom jag hem efter att jobbat i ett dygn , var helt slut efter allt man lärt sig och långa dagar. Men det känns väldigt bra :)
Efter jobbet åkte jag till Rosa Huset i Borlänge och köpte tyg och tryckknappar , nu ska det göras bäbiskläder ;D
Svängde även förbi Kupolen och gick in på Panduro och köpte textilfärg och bokstäver :)
Kommer nog bli hur bra som helst !!
Hoppas jag iaf , givk även förbi marcus på tacobar och hälsa på :)
Han jobbade med jeff , gud va min engelska har blivit dålig !! Visste inte alls vad jag skulle säga och fick världens tunghäfta !
När jag gick gymnasiet var jag faktiskt grym på engelska , jag emma och elli pratade jämt engelska efter skolan när vi hade haft engelsk konversation och engelska b, det var så himla kul , men vi va lite störda :P
När vi gick till stan och möte någon så pratade vi engelska och heja på engelska , oh vilka minnen som kommer tillbaka nu :)
Hahaha ! !
Det var så himla kul !
Saknar emma och elli , vi hade riktigt kul när vi gick i skolan , sen flyttade jag upp hit och det resulterade i att vi tappa kontakten , varför ska man göra det egentligen ?
Nä nu ska jag fylla på telefonen och ringa dom någon dag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar