måndag 26 oktober 2009

Jobb jobb jobb.

Oh gud va jag har jobbat nu de sista dagarna,
har inte varit hemma något alls nästan !
:)
så skönt att få ihop lite cash !
Jag och min brukare var och såg på Leksand - Mora, ganska sofft jobb :)
Så nu tar jag det lite lugnt, lite meee time :)
Sitter med en kopp kaffe och lyssnar på the king of pop.
Snart ska vi sse bion :)
Blev lite ändrade planer så vi ska se den i vänersborg på torsdag istället , vi ska på begravning i Lilla Edet så det passa bättre att se den där nere.
Och då blir syster ica med :)
Det ska bli mkt roligt , ser fram emot det !
Shit va jag har mycket att göra idag , måste fixa en massa saker innan jag åker och jobbar sen igen, måste betala räkningar och ringa vårdcentralen och göra lite beställningar på namnsmycken mm.
Så har lite att stå i.
Jag som bara ville ta det lugnt idag , men det får jag väl göra imorgon när jag kommer hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar