söndag 13 september 2009

wake up, wake up

Nu har Marcus precis åkt iväg till Borlänge för att jobba första dagen ,
Taco Bar ! !
wiiieee !
Jag hoppas verkligen att det går bra för han ! !
Har redan planerat dagen för mig idag ,
ska först sitta här ett tag ;b
sen ska jag storstäda och laga en finmiddag till min bubbe !
Sen göra någon god efterrätt , kanske jordgubbsbakelse :)
Ska hinna med att vara med syrran och elin lite emellan oxå ;)

Ska skriva lite om vad jag har haft för mig de senaste dagarna,
i fredags var jag & marcus hem till rolle & jenny ,
vi hade det riktigt mysigt med lite Idol på tv:n ,
och sen spelade vi Buzz junior .
Kommer inte riktigt ihåg vad spelaet heter riktigt , men man var iaf några små robotar
och så skulle man klara av en massa olika banor ,
det var riktigt kul !!!
Tiden bara flög iväg , det måste göras om snart igen !
Jag som är så hispig av mig var upp och for med kontrollen i högsta hugg och vifta och skrek :D
Går ju inte bättre för det :b
Och igår var jag , marcus , elin & jonas i Borlänge på bio ,
den nya Beck !
Den var helt ok , inte den bästa beck , men ändå beck ;)
Efter bion drog vi hem till fredd som hade fest , så drack lite med trevligt sällskap.
När det var dags för mig och marcus att dra oss , så var det en massa får mitt på vägen (!)
Marcus ringde håkan , och 1 minut senare kommer ett helt gäng killar och försöker ta in dom.
Vet inte riktigt hur det där gick men det får man reda på lite senare idag :)


Nu ska jag spela lite musik och kika runt lite på datorn ,
sen blir det städning !
See yaa !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar