söndag 13 september 2009

Kommissarien och havet , stor besvikelse !

Kom precis hem från marica och håkan , oh shit vilken besvikelse filmen va !
Hatar verkligen dubbat !
Till och med de svenska skådespelarna var dubbade ! !
Kommer inte spendera fler timmar till den serien något mer iaf !
Kände redan efter första pausen att jag inte ville se något mer ,
men så tänkte man att det kanske var något som var fel , men icke då !
Sen efter nyheterna så hade ju det gått så långt så man ville ju ändå se hur det sluta.
Hur kan svenska skådisar ens ställa upp i en så dålig film ??


nää nu ska jag dra mig tills sängs och kolla på vänner ,
världens bästa serie (:

Natti Natti !

4 kommentarer:

  1. Fin blogg! Hittade hit från Nudge

    SvaraRadera
  2. Precis så tycker jag om serien / filmen oxå , trodde oxå de va nå fel först .
    Men fy faan va besviken jag blev , usch :(

    SvaraRadera
  3. Ja , jag var också grymt besviken då det var bra skådespelare med i filmen , så trodde jag verkligen inte att den skulle köttas så som de verkligen gjorde pga av dubbningen , riktigt dålig dubbning dessutom ! :(

    SvaraRadera
  4. Jag förstår hur du menar :)
    Jo jag vet , måste försöka hitta på något kul att göra på dagarna , nåt som jag gillar och blir glad av , vet dock inte vad :/
    Menmen , tack för tipsen iaf :)

    SvaraRadera