torsdag 9 maj 2013

Att det ska vara så svårt !

Jag tror att jag ska komma igång med bloggen varje gång jag skriver men set verkar ju inte bli så, aja gör väl ett nytt försök då :)

Det funkade inte så bra med lchf om det va någon som undra, tror jag höll på i 2
Månader, men det va ekonomin och lite krångel med att göra olika maträtter, och när Marcus skulle göra mat när jag var på jobbet och kom hem så glömde han oftast bort att jag inte åt allt :)
Inte lätt att vara kille inte :)

Anledningen till att jag vill börja blogga nu igen är nog ganska många, jag känner att jag behöver få skriva av mig lite, sen har jag funderar på att börja med att spara pengar.
Så tänkte om man kanske skulle kunna ha bloggen och att jag ska försöka ha den som något som kan peppa mig lite :)
Får se hur det går den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar