torsdag 11 februari 2010

Torsdag.

Igår fick jag mkt handlat :)
Var verkligen en heldag med tjejerna , hittade mkt kul på Lager 70 .
Köpte ett nytt skärp till marcus , han kan inte ha sina gamla skärp för att han har gått ner i vikt så väldans. Så hoppas detta passar nu då :)
Köpte lite som jag ha och pyssla med också , så nu kan jag sätta igång igen :P
Vi kom hem vid 6 tiden och hem för att bota lite migrän och käka lite , sen var vi hem till marica och prata lite strunt och drack ett glas vin.
Elin släppte den stora bomben att hon ska säga upp lägenheten och flytta ner till Jonas i Skövde , kommer bli väldigt tråkigt men det var nästan på tiden när dom har varit ihop så länge.
Hoppas hon kommer och hälsar på ofta :)
Hade glömt mobilen hemma så missade en jobb dag , faan måste komma ihåg att ta med mig den !
Ajaa inget att göra åt nu . . .
Marica och Elin kom förbi för en stunds sen på en kopp kaffe innan de for iväg och jobba.
Ska ta och duscha och greja lite innan jag ska iväg och jobba jag med :)
Imorgon väntas ridning , det ska bli sååå kul !!
Ska ta och göra ett namnsmycke nu tänkte jag som jag har fått beställning på.
See ya later !!
:)

1 kommentar:

  1. hej hej, har du kollat din mail? jag börjar bli lite stressad och kommer väl troligtvis inte få den innan imorgon om inte posten utför mirakel.. som jag vet att dom inte gör..

    SvaraRadera