onsdag 10 februari 2010

Onsdag.

Gud va veckorna går fort !
Dröjer inte länge innan det är sommar och sol , längtar som tusan då man kan sätta sig i bilen UTAN jacka och byxor ;D
Idag ska marcus åka ner till sina föräldrar och jag kan inte följa med :(
Måste jobba och sen har evve fest på fredag så ska dit och röja ;D
Fast innan festen ska vi rida lite islandshäst ! Det ska bli sååå kul !!
Sen på lördag ska man på melodifestivalen :)
Så har några roliga dagar framför mig !

Idag då . . jaa jo just de ! Ska till Lager 70 och tulavippan med jenny och syster :)
Måste ha ett par leggins , måste måste måste !!
;P
Sen måste jag leta reda på mina ridkläder så att jag slipper leta på fredag :)
Är så typiskt mig att vara ute i sista stund , alla får jämt vänta på mig ;D
Men inte denna gång ! Mo ha ha haa !
Nu ska jag ta och vara lite med marcus innan han for iväg :)
Bye så länge !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar