söndag 2 maj 2010

31 Mars?? Skoja med mig !

Har jag varit utan internet i en månad !?
Herregud !
Hur har jag klarat mig ? ;^)
Hahaa , Fan va svårt det är att börja skriva efter ett uppehåll , har ju hänt en hel del . .
Var ska man börja ?

Kan ju börja med att säga att Jag & Marcus blir husägare den 1 Juli !
Fast de visste dom flesta nu :)
Men ändå ;D
Känns så stort att köpa hus tillsammans :)
Guuud va ja längtar tills vi får flytta in ! Ska bli riktigt roligt !!
Finns så mkt att tänka på , gräsklippare , ute möbler , försäkringar mm.
Blir alldeles matt i huvudet :D
Men va skönt det ska bli att få lite större :b
Har bytt från Nordea till Handelsbanken nu också , det är lika bra att ha samma bank som marcus och så ligger ju Handelsbanken i mockfjärd så de blir nära och bra :)

De va så kul när vi satt på banken och vi skulle skaffa gemensamt konto ( vuxenpoäng ! )
och en massa andra saker så fick vi iaf en försäkring som gällde huset , att om jag eller marcus skulle dö så betalar banken den personens del av lånet , jag sneglade lite på marcus och gav han en blick som sa " döda mig inte nu för fan " :D

Nu så sitter jag här och letar grejer som vi kan ha till huset , finns så mkt som jag vill ha .
Både jag och Marcus har lite svårt för att bestämma oss för vilken stil vi vill ha i huset . .
Men det löser sig ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar