onsdag 8 juli 2009

Begravning Michael Jackson.


Igår var en riktigt MJ dag , lyssnade på musik titta på tv om allt med Michael Jackson.
Sen begravningen , fällde flera tårar. Så mycket jag har följt han och lyssnat på han.
Han är en otrolig artist , älskar hans musik!
Största artisten för mig!

Den dagen jag åkte ner till pappa fick jag reda på att han hade dött.
Det spelades så mycket av hans låtar den dagen.
Kunde inte riktigt förstå att han hade dött förens igår.
Blev så arg på allt då , först i massmedia som tryckte ner han när han levde. Så när han är död blir han hyllad. Kan inte fatta hur folk håller på.
Varför inte hylla han när han levde?
Jävla massmedia! Hata Hata Hata!

Sen allt man läste om att han hade fejkat sin död, jag ville verkligen tro att det var så.



.Rest In Peace Michael.

1 kommentar: