lördag 27 juni 2009

Hallå bloggen!

Jaha nu så är man då nere hos min käre far, kanske ska börja jobba i stenungsund. Men jag vet inte kanske får jobb i Gagnef, får reda på det nästa vecka.....
Har så mycket ångest för jag vet inte hur jag ska göra.
Vill inte lämna allt jag har uppe i Dalarna, sen så vill jag samtidigt testa på något nytt.....
Usch jobbigt det här....
Saknar Marica redan, var på väg att vända innan jag hade kommit till Nyhammar.
usch jobbigt jobbigt.....
Men det kommer allt att lösa sig , hoppas jag !
:)

Jävlar va jobbigt det var att åka ner med en massa djur i bilen!
Hade först katterna lösa, utom maja och kattungarna , dpm var i hundburen.
Och både pojken och flickan hoppade upp på sättena , jamade och ner vid pedalerna så hade världens problem med att kunna köra plus att Chicko försökte klätra upp i mitt knä och la sig över växelspaken. Sen pissa pojken vid mina fötter och någon av dom sket på golvet i bak (!)
Tur att Chicko hade bälte annars vet jag inte hur det skulle gå ;D
Slutade med att jag hittade en djuraffär och fick springa in och köpa två kattburar.
Sen började dom igen , det var så himla varmt i bilen och fast att jag hade på fläkt och nerdragna rutor, så var det något fruktansvärt varmt, och katterna skrek och jag fick till slut panik och började gråta! Visste inte vad jag skulle göra för att få det kallt i bilen.
Fick stanna bilen och ha kallt vatten över dom, och det verkade funka för sen var dom tysta .
Vilken helvetesresa!

Men till slut kom jag fram i alla fall och då var det direkt iväg till Trollhättan och se på bio , Transformers 2 - de besegrades hämnd. Tycker att 1:an är bättre faktiskt men denna var inte fy skam heller :)

Sen hem igen för att se till mina så älsklingsdjur!
Flickan hade tydligen smitit och har fortfarande inte sett henne :(
Har letat men hon kommer inte :(
Hoppas verkligen att hon kommer tillbaka och att det inte hänt henne något, min lilla gumma!
Men det känns som att hon bara gömmer sig ett tag, så än så länge är jag inte orolig.

Sen har jag inte hunnit gjort så mycket mer, vi spelade lite kort och yatsy igår på kvällen och idag har jga bara njutit av solen :)
Har lite hemlängtan . . . speciellt nu när jag inte vet alls hur det kommer bli med allt.
Marcus har pollenalergi och ahar varit fruktansvärt sur hela dagen och rödsprängda ögon :(
Lilla bubben min!

Nu ska vi snart äta tacogratäng , ska bli gott !
Skriver väl sen igen :)
Ha det super så länge ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar