tisdag 9 februari 2010

Dags för en update !

Jaa men nu tycker jag att jag har varit riktigt dålig på att skriva i bloggen , skärpning !
Hahaa ! ;D
Har jobbat och pysslat som tusan så har inte haft så mkt tid över känns det som, marcus har rasat i vikt när vi inte ens har hunnit äta och inte jag gjort någon mat till han ! Stackars bubben min ! :P
Ja men vad har hänt då , hmm ....
Jag har pysslat en massa till Salong m and m kunddag som var i lördags , och det gick riktigt bra :)
Det som blev över tog jag med till turistbyrån. Så nu finns det lite där om någon vill ha mer ljuspåsar, just nu har jag inte så mkt tyg så att jag kan göra på beställning.
Men det införskaffar jag mig nog snart igen :P
Tänkte att jag ska hyra en hylla på tulavippan också , så då lär det finnas lite där med snart :)
Ska lägga upp lite bilder från de saker jag gjort , om det är någon som är intresserad.
Sen lär jag ta tag med resten av dagens grejer som jag ska försöka hinna med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar